Sunday, 5 December 2010

Sekeping Hati~

kalau hanya menangis dapat tenangkan rasa kecewa hati,
tak salah kan kalau kita menangis?

sekurang kurangnya dia adalah peneman setia kita.

jangan hanya memandang sinis.aku bukan boneka.bukan lagi.





*ini untuk seorang manusia yang dulu nya sama sama berjuang hati dan peneman setia.jangan ganggu hidup aku lagi,jangan gosip tentang aku lagi.aku dah sembuh.tak mahu sakit lagi.sekurang kurangnya bukan sekarang.aku tak pernah benci kau,cuma aku tak mahu lagi ada kau.tolong pergi.tolonglah.kita bukan macam dulu lagi.


Karya milik,
Gayahspears

5 comments:

sarah-najwan said...

xpe..menangis itu biasa..
perkara biasa dan normal..
jika boleh kurangkn tekanan..
menangisla..

PhotoGraphic said...

sabarla GS..life is too short to wake up with regrets..so love the people who treat you right..forget about the one who don't...Believe everything happens for a reason..

sesungguhnya dugaan itu dri ALlah sahabatku..
Dia yang mengizinkan sesuatu itu tjadi..rase sedih tu mmg lumrah hidup manusia..ALlah y ciptaankan setiap rasa y kita ade, rasa sedih, gembira, kecewa dan sebagainya..kalau xde rase2 tu..hidup kita x normal kot..kita xkn pernah sentiasa ade dlm perasaan gembira dan sebagainya..

ni ade entri ni..mayb dpt bagi sedikit ruang utk GS..bace la klu ade waktu tluang :)

http://freelance-photographics.blogspot.com/2010/11/award-cerita-hari-ini.html

biskut said...

kalau ko masih menangis lagi aku risau ko masih lagi nak bersama dengannya..orang kata soal cinta hati tidak boleh bohong..

pertahankan prinsip...

Pendekar Berkuda said...

...menangislah seberapa mahu...sepuas mana...sekuat bingitan apa...kau pasti akan gembira juga lagi...

senyum meh...biar nampak gusimu yang merah itu...dan gigimu yang putih berseri itu...ekekeke...

Sephi Sephia said...

Jika ingin menangis, menangis sajalah kerana ia bisa mengubati sakit di hati. Untuk terluka juga perlu bertanya hati, apakah mahu terluka lagi atau melepas ia pergi.

Semoga tabah selalu.

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!