Saturday, 7 May 2011

Airmata


until you're broken,you wont know what you're made off."
"Ya,hidup ini ironis.Dan ya juga,Memang sangat mendukakan untuk menyembunyikan diri dari sesuatu yang kita benar2 mahu"


lelaki yang menjanjikan bintang dan langit paling cantik dalam dunia.
lelaki yang menjanjikan senyuman paling comel dan ketawa paling jujur.
lelaki yang pernah bisik manja di telinga yang akan menunggu aku sampai akhir usia.
lelaki yang tak pernah putus asa dengan hati besi aku dan... 
lelaki yang selalu buat aku ingin terbang jauh dan redah semata mata untuk berjumpa walau dia jauh nun di hujung sana.yang kita mahu kayuh bersama.yang sanggup pejam mata dan telan semua sakit melihat *dia* bersama *si dia*.


lelaki yang selalu berkata :
"Kalau ada jodoh tak ke mana!!!"

tapi...
aku juga kena tahu satu perkara....
manusia dan janji tak pernah sepakat.bila kita dah pegang dan simpan semua janji dan sampai satu saat janji dan orang yang paling number satu dah tak boleh bersama,
apa yang ada?

airmata... 

11 comments:

alexa yussida said...

betolll...sedih kalo lain yg jadi..tak mcm angan dan impian :(

gayah..aku tgh skodeng ko la :p

ghost writer said...

biarkan airmata ini untuk yang terakhir kau alirkan dengan lava kecewamu...hanya pada kekasihmu yang tau halanya sendiri.

Fyqa said...

jgnlah mghrapkan ssuatu yg tak pasti..

*prinsip saya.
heee

missSenget said...

gayah...oo gayah...

jangan percaya janji-janji itu.. sebab janji ko dgn aku pn x tertunai2...

menci tau..

Liza Razak said...

kadang-kadang janji ni kita x boleh pegang sgt.bila2 je orang boleh mungkir janji

Cik Bib said...

gayah...aye kan ada. auuuuuuuuuummmmmm...cayam tak cayam? HAHAHAHAHAHA....

Syafiq Rosli said...

gayah..susah kan kta nk jgka sesuatu keadaan

wah ade blog bru ye..cnfrm lah ingat..

Black_roses92 said...

tapi kdg2 lebih baik air mata mengalir.. rasa puas sikit. :)

Kalamhati said...

sabar my dear..Allah tak uji seseorang hamba tu melainkan sekadar yg dia mampu menghadapinya..=)

tehr said...

letak harapan pada manusia sikit2 je, gayah
memang manusia sangat lemah
selalunya hanya cakap je yang kuat bertenaga

Encik MamaT said...

jika aku... sangaat sukar untuk melafazkan kata 'JANJI' kerana aku tahu ianya sangat sukar untuk di tunaikan... ya.. benar... andai jodoh.. tidak kemana... hatta di hujung nyawa.. jika sudah termaktub... pasti akan berlaku....

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!