Thursday, 19 May 2011

satu hati tapi... banyak arah???

hati..


hati tak akan membunga...
kalau...


kalau tak ada yang sudi tabur baja.
hati aku dah lama layu....
kalau...


kalau kau datang untuk letak baja yang sama..
**aku fikir itu buang masa.
hati aku layu bukan tiada yang membaja...


tapi ...
tapi belum pun sempat aku membunga...


kau sudah lari...


kau tinggalkan aku dengan sebotol racun perosak yang di dalam nya hanya tinggal sisa.


fuh********

8 comments:

S..U..D..@..I..S said...

hai gayah..buangkan jauh racun perosak...
kau carilah panglima kumbang berjasa yang kaya...hehe

cik heroin said...

fuhh gayah gayah brsstera dia skggggggggg

othells said...

dia mungkin tidak tahu.

tehr said...

fuh,
kali ni best la
ayat penuh romantika je
hehe

ko tanam bunga apa, gayah?
orkid atau melur?

Ecah Ecot said...

huu...bnyk makna 2...

Gayahspears said...

@Sudis :- baik.. dgn pantas Gayah cari ya..haha

@Cik Heroin :- ntah mood skrg nk bersastera lak..huhu

@Othells :- Mungkin dia tahu tapi dia buat2 tak tahu...

@Tehr :- ayat berbunga.. huhu aku tanam bunga matahari la..haha

@Ecah Ecot :- yup, satu makna yg tersirat..hihi

Mario said...

peghhhhh...

Gayahspears said...

@mario :- hey kamoo..lame xnampak :) huhu

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!