Sunday 7 June 2015

Tiada lagi airmata

Aku tak mampu bicara soal hati lagi...
Aku tak mampu bicara soal kehidupan kini...
Aku hampir alpa dengan siapa aku nikahi...
Aku hampir alpa dengan siapa aku perolehi kasih sayang....
Aku seolah-olah tidak mengenali diri ku lagi...
Mana mungkin aku bisa bicara soal cinta,karna cinta aku sudah lama mati...
Aku sendirian dalam menempuh kehidupan yang penuh dengan ranjau berduri...
Bagaimana rasanya bila kita menjadi ayah dan ibu dalam satu masa...
Tak mampu lagi nak merungut...
Tak mampu lagi nak mengadu...
Hendak ku nangis,namun tiada lagi airmata...
Kekuatan aku hampir lenyap dimamah bumi...
Aku tidak lagi kuat berdiri sendiri...
Aku perlukan teman untuk mengisi kekosongan ruang hatiku...
Tolong penuhi hidupku dengan warna warni bak pelangi...
Aku mahu semuanya berakhir dengan manis..
Tolong...
Tolonglah...
Tolonglah aku....
Tolonglah aku lupakan semua kedukaan hati...

2 comments:

etonkatik said...

Dengan masa..mungkin luka boleh sembuh walau berparut

etonkatik said...

Dengan masa..mungkin luka boleh sembuh walau berparut

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!