Tuesday, 7 December 2010

Kau~



kau macam nak suruh aku mati dalam masa yang sama kau masih nak aku hidup.
kau macam nak suruh aku mati dalam masa yang sama kau masih nak aku ada.
pendek cerita,biar aku bunuh diri dari berkait rapat dengan kau.
seperti menunggu aku bangun dan cakap aku penat dan aku nak mati sekarang.
supaya kelak tak ada seorang pun yang akan pandang kau bila aku dah mati.
supaya nanti kau lebih senang untuk buat pilihan.atau tak perlu buat pilihan lagi.
untuk tidak menyakitkan hati aku,ya.kematian aku pilihan tepat untuk kau.

kenapa aku masih ada di sini pada mulanya?
nah aku tunjukkan kau cermin.
kenapa aku masih bertahan pada mulanya?
lihat dalam cermin.
kenapa aku masih tinggal disini pada mulanya?
ada wajah kau dalam cermin itu.
tapi sekarang.aku dah pecahkan cermin itu.

untuk apa aku masih ada di sini sekarang?

kau macam nak suruh aku ambil pisau,tusuk terus tepat dalam jantung.
sejuta kali dah kau buat.tapi aku masih hidup.
rumah besar tak guna.kalau dalamnya KOSONG.

4 comments:

AngahSayang2314 said...

apa pun sabar gayah mungkin ia adalah hikmah hidupppp

aibaks said...

cik gayah... gayahspears.com tak aktif lagi ke?

CiK QiQi said...

awat ni gayah..runsing pasai pa ni....namosdey2..namo tensi2...na...meh mam cklt bsma2 kit kat

Robot | Sakti said...

kenapa kau marah ni?
marah-marah kan naik darah lak.

:D

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!