Tuesday, 7 December 2010

Kau Pasti Merasainya



aku suka bila tgk kekasih berpeluk.
kat *situ*,sang gadis dapat rasa jantung puteranya
aku suka tengok kekasih berpeluk,
aku dapat rasa mereka bahagia.
aku suka melihat kekasih berpeluk,
mereka kelihatan gembira.

bila aku memeluk kau,
aku dapat rasa *itu*
bila aku memeluk kau,
aku rasa tenang.
bila aku memeluk kau,
aku rasa nyaman.
bila aku memeluk kau,
bibir aku sentiasa terukir senyum.
bila kau rapatkan tubuhkan melekat ke tubuh aku,
aku rasa selamat.
bila kau usap rambut serabai aku,
aku rasa comel sekali,
bila kau pegang erat tangan aku,
aku rasa tak nak mati.
bila kau usap pipi aku,
aku malu tahu.

peluk aku,kau akan dapat rasa itu.
semua rasa yang aku punya,kau akan dapat rasa.
semua rasa yang aku punya,aku dah simpan indah untuk engkau,

cinta...



Karya milik,
Gayahspears

4 comments:

NARDtheNERD said...

cinta lepas kahwin boleh peluk peluk.
hehe.

:P

sekamar rindu said...

salam...

bukan setakat peluk saja cik Nad...

follow ur blog..

Pendekar Berkuda said...

hehehe....

hahaha...

hihihi...

....biarkan saja...

LIHAT SINI SIAPA SEDANG MENYOROK

Gayahspears said...

nard :- hak2 setuju2
s.rindu :- ehem2 slm knai ya...
p.berkuda :- ape ni.. ngada2 eyh..huhu

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!