Wednesday, 8 December 2010

Serabut~

Entri ini menunjukan bertapa serabutnya aku~

Ya serabut... Tarikh keramat 10.08.2010~!
Banyak yang tiada noktahnya...


Tak semua orang boleh masuk dalam otak apa yang kita cakap.kalau masuk pun,hilang punca. Mereka tak akan paham.sebab apa?sebab kau semua kena tanam dalam jiwa kau.tanam dalam2 yang tiada satu orang pon takan jujur dengan kita~

aku sedar,entri ini banyak yang menjatuhkan harapan orang.bila mereka baca,harapan mereka jatuh berdentum-dentum.mereka perlukan semangat untuk terus hidup dan  kau semua takkan jumpa dalam blog aku.maaf.terlalu banyak cerita sampah dalam hidup aku.yang datang dari diri aku sendiri~

kalau kau menilai aku seperti sampah, sama saja kau menilai diri kau sendiri sebab hanya diri kita saja tau baik dan buruk diri kita~

Jangan pernah hypokrit terhadap diri sendiri!!!
Ni aku, kalo takmo kawan dengan aku, kau boleh berambus jauh2~

Maaf aku tak pandai bicara indah~!

Luahan hati,
Gayahspears

12 comments:

Robot | Sakti said...

rambut karat.

keh keh keh

Gayahspears said...

ni akibat air paip kat umah gua... tangki da berkarat~kah3

soul-taci.co.cc said...

haha... tp cun gak :p

Gayahspears said...

hep abg taci...namo ckp gtu... malu seh,~hak3

Bulan said...

sayang nye rambut ko pjg..awat p potong weh

Gayahspears said...

bulan :- sbb futsal aku korbankan rambut aku :(

Pendekar Berkuda said...

futsal?? ala..bukan tak boleh ikat tocang satu pun...

JOM TENGOK SIAPA MENYOROK KAT SINI ?

Gayahspears said...

pendekar :- hurm.. rimas kot..takpelah rambut aku cepat pjg... huhu

Tomato Gurl's Life said...

erk tue gayah ker?/lain je tgk...hehe...
jgn serabut2 ye...ok je n3 gayah...xde pun menhampakan..

p/s: gayah cun la header blog ni...blog ni cun jugak..cam mana buat ni??

Gayahspears said...

Cik tom :- hak2... gayah la tp rambut da pendek lorh..huhu...

AngahSayang2314 said...

apa2 pun sabar yer gayah...semua tue ujian dari -Nya...

eh gayah dah potong rambut ke??

Gayahspears said...

okay akak angah..
yup Gayah potong rambut..hihi

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!