Monday, 10 January 2011

Jika Aku Jatuh Hati

YaAllah...jika aku jatuh hati...








video khas buat :- Khai & Eifa
GS : YaAllah,tersenyum aku melihat pasangan yang bercinta akhirnya ke jinjang pelamin dan bahagia sehingga ke akhir hayat...
Sesungguhnya...Cinta kepada Allah itu kekal abadi~

10 comments:

Rosmerah said...

hyee, so sweeet of u :)
thanks for dedicated this sweetest video for us :)
kami pn doakan semoga Allah berikan kebahagiaan yg berganda2 buat kamu.. amin :)

POSH76 said...

romantisnyer

Encik MamaT said...

adehh.. tenet slow.. taleh tgk...

biskut said...

kau pasti akan jatuh hati jugak alyaa...nantikan saat itu di hari yang membahagiakan seluruh hidupmu...

mendoakan kebahagiaan orang lain juga adakala membuat kita bahagia...selalu ka berbuat begitu?

AngahSayang2314 said...

la ingat kan betul2 la tadiiii

Khai - Justkhai.Com said...

Terima kasih cik Gayahspears :)

~~su manje~~~ said...

semoga kekal ke akhir hayat

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

simple tapi bermakna ayt sis..

ouhh, the video tak dpt tengok, internet is so freaking slow.

mie said...

fuh!!
gue rasa macam dikayangan la pula..
heheee

Izamir Ridzwan said...

gayah.. sorry nak off topic sikit.. td gayah ada komen kat entry IR psal hosting kan.. so nak tnya la hosting tu mcmana?? tak brpa nk phm

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!