Tuesday, 18 January 2011

Perasaan




~> Satu perasaan yang aku sembunyikan... sukar diluahkan melalui kata2...


**Kenapa bila kita suka pada seseorang tu, kita kaku nak meluahakan perasaaan??? Kenapa ya???

7 comments:

Encik MamaT said...

sebab kita lebih suka menunjukkan yang kita suka dengan perbuatan dan perasaan.. tidak melalui kata2... :)

aibaks said...

sesuatu yang diluahkan bukan semesti apa yang dipendamkan.. kadang2 yang diluahkan lain dari yang dipendamkan.. biarlah tingkahlaku menerangkan segala hasrat.. hehe.. sori ye GS.. ni idea aibaks je

Cikgu Nurin said...

Bahasakannya dengan bahasa badan....tentu boleh
Selamat meluahkan perasaan GS...
Contoh Bahasa Badan: Cara GS merenungnya....

sarah-najwan said...

olololol..tu normal cikgayah
bila kita suka kat samwan tu..jd camtulah..
hhhehee..

Bulan said...

aah..tol kan..
cm mulut kene gam!

biskut said...

hurmm..mungkin sebab pandangan kita sudah berbeda pada dia.ah,sukar utk berkata-kata bila sudah jatuh hati...adakala semua serba tak kena.haha

Pendekar Berkuda said...

setuju ngan encik mamat~! Jawapan yang sangat jitu... hehe...

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!