Thursday, 20 January 2011

Satu hari lagi

Satu hari lagi...
Esok Jumaat bersamaan 21 Januari 2010 hari terakhir aku bekerja. Sayang nak tinggalkan kerjaya yang aku sekarang ini...
Bila bermula kuliah nanti, mulalah watak baru dalam hidup ku...
**senyum tawar
buang blog
buang facebook
buang ym
buang futsal
jangan risau aku hanya *buang untuk sementara...
aku ada matlamat dan hala tuju yang lebih penting...
Selamat tinggal semua...

8 comments:

Rara Farah said...

BABAI CIK GAYAH..RARA PASTI KAN MERINDUIMU...huhu...nnti de mase ajar rara wat blog cani...nk wt tak reti..keh3

::Budak Degil:: said...

ko siyes ke gayah..
ala..rindu la kt ko nt..

biskut said...

ko tak maksudkan begitu kan.... :)

demi impian dan kelangsungan hidup,perlu korbankan sebahagian yang lain..tapi ya kan hanya untuk sementara.

JuanYuan said...

tp kenapa perlu buang??org lain pon study jugak tp boleh jer blogging..gayah jgn jadikan itu alasan utk berhenti bblogging.JUan marah ni...hehee..:P

Fiqas said...

Salam cik gayah, berehat utk sementara tak apa..tenangkan fikiran..nnt kembali dengan tenang .. :)

anamizu said...

ala cik gayah xkkan nk buang (T__T)
banyak bende lg nak menuntut dari cik gayah (T__T)
cik gayahhhhhhh!!! wuwuwuwwu


recent post : |ikan unik|

NARDtheNERD said...

jangan la buang..
perap je..
:))

hans said...

hehehehe
sokong komen Nard
perap je
jangan buang

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!