Sunday, 12 June 2011

Salah Sendiri!!!



pic 1 :- nak bukak wlm pon tak boleh sebab belog sudah ditutup..


**cadangnya nak ambik entri yang dalam draf nak transfer ke belog nih..fuh >_<
tapi...

jawapanya :- hampa


pic 2 :- hamek kau!!!padan muka


pastu nak bukak balik tak boleh..rase nak nanges >_<
sbosob,pinjam bahu jap...meh cket tisu, nak lap hingus meleleh..


~> Kawan blogger sudah tanya kenapa tutup belog... Dorang rindu nak baca bebelan aku kat 'Belog Cik Sampah' tu... Nak buat macam mane lagi, terpaksalah tunggu sampai belog boleh bukak



**Salah sendiri,gatai p tutup belog sape suruh >_<
hahahaha...

8 comments:

JIJI YU said...

huk aloh..patot pon

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huuu..tu la..nape gataii tangan..

Apih said...

bukak je la. tu belah kanan bawah bukan ke ada tulis log in ?

missSenget said...

adeh,,,gayah oo gayah...ape jadi ni???

FasiHaH SupiaN said...

hari ni baru sempat blog walking gayah......nape ko pi tutup blog tu gayah oii....dah2 bukak balik!! cepat!!hehe

Faaein Talip Roy said...

nape ko tutup.. patutlah.. aku tak rasa nak klik blog tu.. dah tutup upernye.. hehehe..

vampire's lovex said...

masalah toii..gatai tangan !! hahah.

aku boleh je bukak...aku pening.. $$$$$ gambar kau tu penting

tehr said...

kalau gatal tangan
garu je, gayah
kenapa la ko gi tutup blog
huhu

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!