Saturday, 2 July 2011

Malam yang panjang



Lama tak terpandang sinaran mentari di mercu langit…
Lama tidak mengapai kerlipan bintang di awan…
bulan dah jadi separa…
entah bila nak tunggu kembali gerhana???
bintang pun dah tak berak lagi….manalah taik bintang nih???
entahlah..jadinya makin susah nak menerankan taiknya dan memancarkan sinar setiap malam untuk kau… entahlah..
entah kenapa jadi begini…
entahlah…
mungkin engkau yang terlalu sibuk berlari mengejar duniawi atau
aku yang pura- pura tak memahami hati.
sampai dah bocor.selimut dan
dah koyak.bantal dan..
dah roboh. katil…

*malam yang panjang..aku terlena begitu lama~

12 comments:

IMANSHAH said...

huh sadis sampai roboh katil mung

nok tido mana?

intan.maisarah said...

berapa lama tidur?

Kalamhati said...

ambui lamanya adik akak ni tido..smpi koyak cimut..huhu

miss u much!

Encik MamaT said...

bahaya sampak koyak rabak tu... kah3

Amiey White said...

Cepat bangun saya basuh cadar dan jemur tilam dan bantal kamu tu :p

FasiHaH SupiaN said...

sampai koyak bantul tu kak gayah.............wahhhhh, bunyi macam ada masalah je kak gayah?

ghost writer said...

ganas tul...nih tidur ker berperang atas katil.:)

ada perkara yang kita belum lunas untuk tau kenapa begitu..

tehr said...

alamak
dahsyat giler tidooo!
mimpi berperang ke apa, cik gayah?

RedVixen said...

ngerinya... ko kena sampuk ke???

Miscellaneous Smiles said...

kau tido ngn sapa smpai jdi cmtuu..
ke kau mmpi lwn2 nihh.?

d_LA said...

bintang pun dah tak berak lagi...
hahaha..kelakor wehh

hanaahmad said...

ganas tido cik gayah? heheh

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!