Wednesday, 15 June 2011

Ironis Mata


> Mata

> Mata

> Mata

Dari mata turun ke hati???


Matanya belum ku pandang dekat-dekat…
Jika berada di hadapan
Akan ku selongkar kisah di dalam anak matanya…
Matanya belum ku tenung dalam-dalam…
Jika berada di hadapan
Akan ku menyelinap masuk di setiap penjuru matanya
Si gadis penantikan permainan mata ke mata >_<
Kira jikalau matanya mampu memukau pandangan si gadis ini…
Khabarnya mahu ketemu Si Gadis di waktu redup…
Si gadis hanya menunggu dedaun luruh ke tanah…
Katanya dia sengaja melakukan perkara sedemikian untuk Si gadis..
Itu caranya…



Buat Si Bintang Hati yang selalu membahagiakan Pelanginya :-


Bicara ‘Bintang’ datang dari kata,
Mari bawa ‘Pelangi’ ke jeti,
Sudahlah ‘bintang hati’ jauh di mata,
Jangan pula berjauh hati…



**eh pesal entri aku sejak akhir2 ini jiwang >_< 




GS :- Sila jangan baca kalau tak suka. kehkehkeh

**Terpakse publish kat sini sebab kat lagi satu ade orang cilok entri Gayah, sadis..sobsob


~~> Tepat jam 12,aku tak dapat on9 sebab BB kena terminated, harap maklum.. Sila jangan rindu aku ya.. bubye semua >_< muahxx

14 comments:

ghost writer said...

aduhai hati yang lara..

pelangi tidak muncul pada redupnya awan.mata melihat nan bersabar,hati yang dipalu..satu masa bintang pasti muncul.

Zulfikar Hazri said...

uiyyohhh.. cik gayah comel kat gambar FB tu...
wahahahah

emieysandra said...

gayah ade blog len lg ke? jiwang la..selagi merasainyer ehehe :D

Miscellaneous Smiles said...

aku tak phm mende kau merepek ni?

hee

Hayati Hamzah said...

mata mata hati ke hati mimpi mimpi
lalalala lalalala.

(lupa lirik)

fairuz said...

memang gua tak suke pon. memang gua tak bace. kah kah kahh

d_LA said...

perghhhh...abes rrr bila gayah dah setat jiwang karat..

tehr said...

dah sah ko kena angau ni, gayah
malam tadi hujan, mana ada pelangi

ecah mashuri said...

dari mata turun kehati.ececece...mabuk cintaaaaa kahhh;p

Pembunuh Tanpa Bayang said...

pandang tepat ke matanya dan apa yang kau lihat?


ada cerita derita di sana.lihatlah!

blog-tips-kurus said...

Pandangan mata selalu menipu...

Scya Lollita said...

aish . pandangan hati itu yg hakiki :DD

suha said...

mata katak (^_^)

YOUsoF said...

Adakah kejiwangan ini melambangkan keANGAUan Cik Gayah?.. ;D

entri dicilok? macam teruk je si pencilok tu...

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!