Tuesday, 14 June 2011

Wordless Wednesday




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






.
.

.
.
.
.


?

tekalah >_<

15 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

kaki ayam !
:D

Miscellaneous Smiles said...

kemungkinan
1) kau nk tukar pakai selipar dahh
2) kau nk menunjuk ksut baru
3) satu brand (padini)
4) ada org kaci
5) kau skit kaki
6) ko dah cukup tinggi so tammau pakai ksut pink tuu
7) er k~ aku ketandusan >,<

akmalhilmi said...

sliper jmbn
hahaha

Miscellaneous Smiles said...

8) dulu ko teringin nk pkai ksut pink tuu..tetiba ad org kaci ksut puti..passtu ko terima seadanya wuwu~

9) kau pernak jtuh pakai ksut pink tu..passtu kau trus g beli kasut pteh tuu

10) kau nk mencuri kasut jiran sebelah kau tuu..sbb bli kasut baru

||eh jap aku lupa lah kna buat repot~~

vampire's lovex said...

aku tahu !! aku tahu !!

mula mula gatai nak pakai tumit tinggi pastu,sakit kaki,kena lah pakai selipar je,baru kaki tak sakit dah..

hahahaha..pehhhh terer kan aku..kahkahkah

Siti Mashitah Saidin said...

selipar lg terbaik dr high heels? hahaha

FasiHaH SupiaN said...

selipar lebih senang dipakai, tak sakit kaki.hehe

RedVixen said...

kau tak reti pakai heels jadi tepaksa pakai selipar jamban je...

cik panadol said...

aku tau....aku tau...!!

ko penah makan dua-dua tu kan....hahaha

Amiey White said...

gua benci heels bagaikan hell T_______T

kakchik@ella said...

jom sopink kasut tumit tinggi. hihihi.

missSenget said...

meh aku teka...


henset ko masuk lubang jamban kan????

emieysandra said...

pilih yg selesa utk kaki anda ;)

d_LA said...

ko mesti nk bg pezen kat aku kan 2 bnda tu..

ASaDa RyutaRo said...

impian nak pakai high heel.. tapi tak reti, pakai selipar je lah..

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!