Thursday 8 May 2014

Perihal sampah~

Sudah lama tak melihat laut....Sudah lama aku tak berdiri di tepi pantai... Ye sudah lama....Sudah terlalu lama... Sudah terlalu lama juga aku tidak meluahkan rasa di sini.....Aku nak laungkan saja~!!! Aku rindu diri ku yang dulu..... Jeritan bisa melenyapkan apa yang berbuku dihati....Kalau dulu aku pergi saja ke pantai ada saja kata kata yg aku akan lemparkan... Biarkan luka dibawa oleh ombak dan air laut yg deras itu~ Mana pergi jiwa aku..mana pergi aku yang dulu...Mana.....Aku rindu... Ye rindu yang tak mampu aku luahkan,sayang yang tak mampu aku ungkapkan dan cinta yang tak mampu aku perolehi... Sesungguhnya banyak sangat cerita sampah yang datangnya dari kisah aku sendiri~



No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!