Monday, 24 October 2011

Teringin!!!



Gayah teringin sangat nak makan kek coklat moist... pastu apa lagi Gayah minta tolong Syikin buatkan..
Dapat makan sepotong pon jadilah...adeh :(

14 comments:

missSenget said...

aku kalo bole buat, mesti aku da buatkn utk ko..

tp aku pn pndai mkn je kan..hukhuk

Zaujah Encik Mamat said...

buat ok jer... sebijik pon takpa :)

cik panadol said...

ko ni lom ape2 lg gayah oii...takkan dan mengidam bagai hahaha

Faaein Talip Roy said...

gayah... aku nak sket...

tips said...

ok. nak cari Cik Syikin juga! :-)

najihah sahami said...

alolo..mish baru je semalam buat ni.pagi tadi baru habiskan separuh. gayah nak eh. mai dungun. hahha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haish....nmpk gmbr mmg buat diri meleleh.sedap tu.cpt suh syikin buat

Khairul Antasha said...

adeh2... terliur!!!

fiezah91 said...

adesss.aku pun nak gak gayah.haha

Syat0za Zai said...

sedapnyaaaaaaaaa :d

Rain said...

haha komen nget memang tak menahan.. noti!

tehr said...

kek keladi pun sedap gak, gayah
cuba acu try test
mmmm nyam2...

lavender harum wangi said...

peh peh peh, kecur liur. tapi saya suka blackforest :D

Pembunuh Tanpa Bayang said...

nampak sedap tu.

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!