Monday, 1 September 2014

Menjauh

Cuba kau ingat balik...
Mesti ingatan kau kuat...
Bila kita mula suka,
Bila kita mula sayang,
Bila kita mula ada rasa rindu,
Dan...

Tanpa sedari ada CINTA di hati...

Ingat tak???
Indah kan???

Bila kita mula rapat...

Kau dan aku mula berani meluahkan masalah peribadi masing-masing...
Kau tahu masalah aku,
Aku pula tahu permasalahan kau...


Tapi kini???

Kau sedar atau tidak...

Aku pun tak pasti...


Kita...
Kita...
Kita...

Kita semakin `MENJAUH`

Sedikit demi sedikit banyak jurang memisahkan kita...

Aku takot...

Sampai satu tahap,aku tak nampak siapa kau lagi~

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!