Monday 15 September 2014

Ikatan

5 tahun aku berkawan, 2 tahun aku bertunang...Bagaimana rasanya bertahun-tahun kawan dan bertunang akhirnya putus di tengah jalan... Sudah tertulis JODOH tiada,maka terlerailah ikatan janji antara aku dengan si dia.Masa tempoh ini aku banyak belajar erti kesabaran,kesetiaan,kejujuran.
Bila aku diuji sekali lagi dengan perasaan, aku rasa makin kuat... Sebab aku sudah menjalani proses ini dahulu. Jika ini proses permulaan untuk aku menjadi wanita KUAT, duduk kan aku ke tempat asal agar aku boleh belajar balik apa itu erti KESABARAN... Ya,aku suka diuji sebegini.. Tuhan tak akan uji kita dengan ujian yang kita tak mampu pikul. Aku redha dan pasrah dalam menjalani kehidupan aku kini. Bila ditanya tentang perasaan aku kini, aku menjawab BAHAGIA... Karna apa??? Aku masih ada keluarga yang menyayangi aku dan anak yang aku sayangi dunia akhirat~

**Menangislah jika ini yang mampu melepaskan kedukaan di hati kamu...

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!