Thursday 9 October 2014

Kalau~

Kalau aku mampu...
Aku mahu beri seluruh kehidupan aku...
Aku mahu penuhi hidup kamu dengan gelak tawa aku...
Aku mahu riangkan hati kamu dengan cerita dongeng aku...
Aku mahu jadi doktor merawat hati kamu...
Aku mahu jadi pelangi dalam setiap nafas kamu...
Aku mahu jadi kawan,jadi kekasih dan jadi oksigen pada kamu...
Supaya....Setiap kali kamu hati kamu patah atau retak aku ada untuk cantumkan kembali...
Supaya...Setiap hari-hari kamu akan mengindahkan hari-hari aku...
Kalau aku mampu...
Aku mahu ambil hati kamu dan gantikan dengan hatiku...
Tapi...
Aku tak mampu...
Jadi aku mahu kamu tetap berdiri di atas paksi kamu sendiri...
Aku mahu cerita kita ini akan kamu ceritakan kepada anak cucu kamu kelak...
Aku cinta kamu,pegang itu~!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!