Sunday, 19 December 2010

senyum???


boleh sesiapa ajar saya bagaimana caranya utk senyum?

*saya dah lupa

Bila aku baca n3 Mr.Khai... Rase aku pon mengalami naseb yg same dgn kawan aku tu... Tak perlulah korang tahu sape dia tu ya...

p/s :- Makin byk kejayaan yg kita kecapi,sebenarnya makin kita lupa diri~

Layan lagu senyum jap..hihi

7 comments:

Khairi said...

ko jeles ngan aku ke alya? hahha..:P

Gayahspears said...

hihi..agak jeles melihat kejayaan kamu Encik Khairi :P

Encik MamaT said...

senyum lah.. ahai cek mek molek... hehe

fairuzhani said...

name gayah alya ke? hahaha..jeng3

::Budak Degil:: said...

name manje die alya..
name ganas die gayah..ahahaha

YOUsoF said...

Ok² camni Cik Alya... ;D

Pikir yang baik² yang manis² moge hati kita pun turut 'tersenyum'.. ;)

JuanYuan said...

senyum..senyum..aww cumilnya..

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!