Monday, 20 December 2010

Tak ade hal la~


~> gambo tak ade kena mgena langsung..hak3


bila gua tgk member2 facebook gua yg on9 tp xtegur.
gua betol betol rasa jauh.gua betoi2 rasa woooooo kau sgt style sampai gua nk say hi pon konfom xreply.

*ok.gua cool.
sebab gua taw manusia ni macam2.
gua tau kat diri gua xda ape yg boleh lu org rasa nk melekat terus kt gua.

da fact is..gua kalau kat lua gua mmg best.HAHA
*poyo

tapi its okay la yer membe2 xtegur pon gua xdehal sgt.

Jom layan lagu nie..

10 comments:

cik.shabah said...

ko x tegur cik shabah ko siap gayah!hehehe ;p

Gayahspears said...

adess..kena balik gayah..kah3

Encik MamaT said...

cik gayah.. tego encik mamat je... mesti layan.. haha

Gayahspears said...

ehem2..kalo Gayah tego mamat kang ade yg cemburu~lalalala :P

grOundnUt said...

kalau ramai kengkawan tapi tak bertegur, rejectkan aje mereka² itu...>,<"

Gayahspears said...

setuju dgn kau wahai grondnUt.hihihi >,<

::Budak Degil:: said...

tp aku tegor ko kn..
even aku xtersenarai pon..ahaha

Gayahspears said...

adess.. bukan kau la dak degil tapi kawan2 sekolah aku... huhu

Sephi Sephia said...

Itu dah nyata bukan kawan. Sahabat jauh sekali tidak layak. Cari saja kawan lain cik gayah ya

=)

Heidi Shafiq said...

haha.. klu aku mls plak nk layan org buzz2 kt fb ni.. jahat kan.. hahaha..

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!