Friday 2 September 2011

Di sudut lubuk hati~




Sesekali jadilah insan yang mendengar dari hanya bercerita~
Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaan orang,
kerana kita sama2 manusia.
kita juga punyai perasaan takot, bimbang, sedih dan kecewa~
Aku juga punyai kelemahan dan perlukan seseorang sahabat yang boleh berikan aku kekuatan~
Kita lihat dia ketawa tapi mungkin sebenarnya dia tak setabah yang kita sangka~
Disebalik senyumannya itu mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan~
Disebalik ketenangannya mungkin tersimpan seribu kekalutan~
ya memang kita tidak tahu, jika kita mendalami isi hatinya yang pasti kita akan merasainya~


9 comments:

lady-D said...

gayahhhhhhhhhhhhhh..mane ko menghilang?? kejap timbul tenggelam ni?
anyway, nk ucap samat ari rayelah..
maaf kalo aku ade terkasar bahasa yer..

feyza said...

oii gayahh =)

mana kauu

cik heroin said...

Lamaya cik gayah hilang =.=

Kalamhati said...

Selamat Awi Wayeee adikkuu..

Ceria2 selalu ye..mmuah

tehr said...

selamat hari raya untuk gayah dan keluarga
maaf kalau ada tersilap tersalah terkasar komen

di sudut lubuk hati tiada mahu mengguris hati siapa2

ghost said...

dan kamu adalah sebahagian darinya.

hanaahmad said...

aku sering cuba untuk menadah telinga untuk setiap keluhan sahabatku. aku cuba.

suri said...

salam..
pecintaku hnya pendegar..

luahan teman masalahku jua

cinta teman tetap di hati

di benci jangan sekli apatah lagi utk d jauhi..

Akak Kembang said...

Selamat HAri Raya Cik Gayah

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!