Thursday, 15 September 2011

Penulis


 


Adakah aku penulis???
Sudah lama aku tidak menulis di sini, kerinduan amat terubat tatkala melihat blog gayahspears berubah wajah.
Blog secantik rupa tidak ada nilainya jika ianya terkubur begitu saja...
Aku sebenarnya bukan suka menulis, aku coretkan di sini untuk meluahkan rasa hati, yang aku telah telan dalam2.
Saban hari terasa diri makin terasing dengan dunia luar,pergi kerja balik kerja.. Kehidupan yang amat membosankan. Aku seakan tidak mengenali siapa diri aku lagi..arghhh
Semakin hari, semakin sibuk masa untuk keseronokan bersama teman2 ku lemparkan jauh2... 
Ada perkara yang lebih penting untuk aku berseronok karna aku tahu nak berseronok sampai bila pun takan habis.. Kadang2 kita perlu displinkan diri kita... 
ye..aku sedang sakit!!! 
Sakit mendisplinkan diri~

8 comments:

Encik MamaT said...

mungkin belum membiasakan diri kot.... alah bisa tegal biasa... nanti bila dah jadi darah daging... mungkin cara kehidupan yang kita sudah biasa sebelum ini pon menjadi janggal...

Encik MamaT said...

lagipun.. untuk kebaikan apa salahnya.. ye tak?

tehr said...

akhirnya muncul juga tulisan cik gayah
dah lama benar tunggu duit raya ni
hehe

Mario said...

penulis la ni...klu bukan penulis...apa pulak...ekeke

missSenget said...

yunk....

jgn berhenti menulis.. :)

RepublicAku said...

bukan semua sakit itu sakit tetapi ada sakit yang sangat sedap untuk disakitkan...keh3

Zaujah Encik Mamat said...

stuju2 ... tulis jer :) .. insyaAllah .. dapat legakan hati kan kan ... asal kan kita tak ngumpat org, tak aib kan org ... tak fitnah org errr nauzubillah min zalik ... itu jer... selagi kita tak berbuat jahat .. maka berbahagia lah... tulis2... nanti syikin jenguk selalu2 ek insyaAllah

Faaein Talip Roy said...

salam.. gayah.. lama aku tak jengah sini.. ko sihat tak? update la lagi.. nak lepak lagi di sini..

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!