Tuesday, 20 September 2011

Semut


aku tak punya banyak masa untuk fahamkan semua orang.dah tak banyak masa.

cuma apa yang aku nak bagitahu,

yang mana dah tertembak hati.yang mana dah kecik hati.aku mintak maaf.tak kira apa yang betul dan salah yang selama ini cuba dia sampaikan.

aku penat dan aku mintak maaf.

sebab,apa yang kita sembangkan semalam ,aku pikir itu cukup untuk setelkan semua.tapi,aku silap.

orang ni cakap dia betul, masing2 takmo kalah...ye,aku akui manusia sememangnya begitu!!!



* menghirup teh ais sambil mata tertumpu kepada sekelompok semut yang bekerja keras mengangkut beberapa butir nasik..

~> Maaf gambar & tajuk tiada kaitan ,sebab aku teringatkan semut pada malam aku makan bersama teman-teman,jadi aku berikan gambar dan tajuknya semut =)




p/s :- Hargailah seseorang yang bernama SAHABAT~

6 comments:

tips said...

sampai hati Cik G Spears ni.. huhu!

beautiful_rose said...

sahabat dunia akhirat.
susah nak cari kawan yang boleh sama2 susah dengan kita.dan akhirnya aku juga tinggal sorg2 kat sini...sunyi haih





fine komen pon macam tak ada kaitan -_-"

tehr said...

buat macam semut je
biarkan orang nak anggap apa pun
semut kan rajin
mana dia nak peduli hal keliling

emieysandra said...

saya syg sahabat2 saya!

:D

missSenget said...

siapakah aku di hatimu gayah?

catherine- said...

saya seekor semut.

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!