Thursday, 29 September 2011

Menanti Detik~



senyum tak perlu kata apa2 :)

11 comments:

shara bunga said...

nk kawen dah ?

ghost writer said...

orang kata kalau nak hati senang,kena doakan kebahagiaan orang lain. :)

wish u hepi,al.

mario said...

tahniah gayah oii....atas pelamin nnt jgn sengih2...senyum2 je tau...ekeke

cik panadol said...

gayah...nk kawen ke? bila?senyap2 ye dia nk kawen....mencik tau tak bagi tau...

anyway, congrate in advance!

miss u gayah!

tehr said...

bila tu cik gayah?
tak nak edar kad ke?
bahagia tu ada pada hati kita sendiri

beautiful_rose said...

wah......cantik cincin
dah nak kawen dah? tahniah...

Eyrique Ettiqazz. said...

apa makna ini sume x bley x tgkp...gayah,gayat tgk header skrg..x cun mcm dulu...

Faaein Talip Roy said...

gayah.. bila tarikhnya?

LadyBird said...

semoga selamat smeuanya.. insya-Allah.. ameeennn..

Setahun Jagung said...

tak lama dah :) *berdebar

fiezah91 said...

bila nak kawen ni beb. tak jemput aku pon :(

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi,blog ini ibarat diari aku...
Sape2 ya nk komen silakan... Aku tak kesah~
Salam,jaga diri,hiasi peribadi... >_<


Buang sampah kat sini!!!